یک رنگ الاسته عالی جهت مصارف تزئینی

رنگ اورنج سافت  یک محصول آکریلیکی است که با استفاده از مواد درجه یک و نیز رزین پیور آکرولیک جهت استفاده در نما ساخته شده است.این رنگ دافع آب ، الاستومتر ؛پوشش بافتی بیرونی با قابلیت ماندگاری بالا مناسب برای سطوح معدنی بیرونی از جمله بتن ؛ ملات ؛ پانل سیمان ، و نیز سطوح داخلی برای اهداف تزئینی به کار می رود. این رنگ با نفوذپذیری بالا در مقابل بخار آب به ساختمان اجازه تبادل هوا می دهد.دوام عالی و کاربرد آسان دارد.مقاوم در برابر محور شدگی؛ شکستن ؛پوسته شدن ؛ و نیز در مقابل اشعه UV می باشد. این رنگ در مقابل عوامل قلیایی نیز مقاومت عالی دارد.

موارد مصرف :

این محصول مخصوص سطوح خارجی است که در معرض شست و شو بسیار مقاوم می باشد. این محصول برای اجرا لایه نهایی خارج ساختمان بسیار مناسب است و بایستی بر روی پرایمر شرکت دکورات اجرا شود.

شرایط مورد نیاز برای اجرا:

تمام سطوح بایستی کاملا تمیز و عاری از هر گونه لکه؛ گرد و غبار؛ روغن و رنگ پوسته پوسته شده و گچ برجسته از سطح بشود.نقص و ترک بایستی با بتونه همه کاره شرکت تعمیر شود.سطوح معدنی جدید و رنگ شده قدیمی را با پرایمر به همراه پوشش گچی با سایه ای از رنگ مناسب بپوشانید.همچنین اورنج سافت به همراه 30% از آب تمیز می تواند به عنوان یک رقیق کننده پرایمر مورد استفاده قرار گیرد.

روش های اجرایی:

قبل از استفاه خوب به هم بزنید.بدون رقیق کردن در یک پوشش و یا به صورت رقیق شده با 10% از حجم آب با استفاده از یک سیستم غلطک و اسپری در دو دست پوشش اعمال شود.قبل از اعمال پوشش آخر حداقل 4 تا 6 ساعت صبر کنید.از رنگ آمیزی در مقابل نور مستقیم خورشید و در حرارت بالا بپرهیزید. قبل از اعمال محصول سطوح داغ را اندکی مرطوب کرده تا خنک شود. اطمینان حاصل کنید که دمای هوا و سطوح در حین اعمال رنگ و 24 ساعت بعد از آن بالاتر از دمای 5 درجه سیلسیوس باشد.

زمان خشک شدن:

زمان خشک شدن بستگی بشرایطی مثل دمای هوا، نوع زیر کار، چندمین دست اجرایی، میزان اختلاط رنگ با آب و میزان حجم رنگ اعمال شده بر هر متر مربع می باشد که در جدول زیر قابل رویت می باشد:

دمای محیط

10 درجه سانتی گراد

23 درجه سانتی گراد

40 درجه سانتی گراد

سطح خشک

12 ساعت

6 ساعت

2 ساعت

عمق خشک

38ساعت

24 ساعت

20 ساعت

 

 

 

 

 

 

روش انبار کردن:

این محصول باید طبق شرایط و قواعد جهانی نگهداری شود. این محصول باید در محیطی خنک ( بین 10 تا 24 درجه سانتی گراد) و بدور از نور خورشید نگهداری شود.

برای حمل و نقد حد اکثر 3 ظرف وبرای نگهداری در انبار حد اکثر 4 ظرف روی هم قرار میگیرد. لازم به ذکر است در صورت رعایط نکردن این شرایط ظرف آسیب دیده و مسئولیت این کار با انبار کننده آن می باشد.

این محصول حد اکثر 12 ماه از تاریخ تولید قابل استفاده می باشد.

بسته بندی:

این محصول بصورت همیشگی در اندازه ها 9 کیلویی آماده عرضه می باشد و برای سایر اندازه ها بصورت سفارشی تولید می شود.

نکات بهداشتی و سلامتی:

لطفا نکات ایمنی که بر روی ظرف چاپ شده را مطالعه نمایید. لطفا از این محصول در محیطی استفاده کنید که تهویه هوا در آن انجام می شود. لطفا رنگ را  بو نکنید. در صورت بررخورد با پوست آن را با آب کامل بشویید. در صورت برخورد رنگ با چشم حتما با آب فراوان شسته شود و در صورت تداوم سوزش به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

میزان مصرف:

بر اساس میزان تخلخل و شرایط محیطی ؛ سطوح صاف 0.4 تا 0.6 کیلوگرم در سطوح بافتی و 0.9 تا 0.6 در هر پوشش می باشد.

نقطه اشتعال:

غیر قابل اشتعال. دور از دسترس کودکان قرار گیرد.